hemma från ikea

hemma från ikea nu och pappa har sättit upp skrivbordet och vi ska käka lite sen går vi ner och fixar resten och då kommer ni få se bilder. woho! vi köpte ett litet sött minikök till lovisa som jag måste visa er sen också, hihi. nu får ni lite svar här på några frågor.

hej, :) hoppas du kan svara på frågan, hur var arbetsgrupperna gjorda när du var i gamleby? :)
klart jag kan svara på den frågan, eller nae. asså vi fick reda på grupperna på bussen. man är typ A B C eller D. eller vi var så många grupper i alla fall, grupperna är delade efter vilket slöjdval man har. så t ex jag var i A tror jag whateva, och i vår grupp hade alla syslöjd och vi hade alla lektioner tillsammans med gruppen. och mina kompisar hade ju också syslöjd så om man har tur hamnar man med sina kompisar, oftast så kommer man också tillsammans med den man sover med :)

någon undrade om varför headern försvinner när man byter tema? det är så enkelt att om man byter tema så byts hela designen. så då får man sätta in sin header i det nya temat


Postat av: sofia

Jag ville få min blogg bredare så jag gjorde som du hade sagt i nåt inlägg men då kom min meny typ längst ner på bloggen ? vf:s

2010-02-28 @ 17:44:54
URL: http://sofiijahfalkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback