måste sova, skola imon...

måste sova nu. skola imon och UUUPS, har inte pluggat matte på hela helgen elr idag och det skulle vara klart idag - enligt mig och min mentor. hehe. skit samma. får plugga som mattesnillet lisa imon. hon kanske tillochmed är så snäll att hon vill hjälpa mig *host* hon vill aldrig hjälpa mig ;( haha. nä nu ska jag inte sitta och babla mer, vi hörs imon EFTER auktionen, jag är nervös. haha hur kan man vara det för en jacka!? kanske för att jag gillar älskar den så. jag kanske tillochmed drömmer om jackan inatt (jag gjorde det häromdan ;s) GODNATT LÄSARE

väldigt fin photoscapad bild - haha.


Postat av: justintimberlake

HAHAHAHAHAHAH! kul bild! XD

2010-02-09 @ 14:38:55
Postat av: e m i l i a

svar; inget ut av det, picasa faktiskt;p<3

2010-02-09 @ 19:13:39
URL: http://eemiliad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback