movienight


pappa, syrran och jag var och handlade och på vägen hem svängde vi förbi hemmakväll och hyrde tre filmer. beck, allt för min syster och surrogates. alla var nya. köpte även varsinn ben&jerry's glass till mig och alex. cookie dough som vanligt. feg som jag är vågar jag inte smaka på någon annan än den eller baked alaska för jag är rädd att dom ska vara äckliga men gud, ben&jerry's kan inte vara äckligt så jag vet inte varför jag fjatar mig så. hehe. jaja, det är alltid bra att vara på den säkra sidan eller hur man nu säger. och juste, det var ni som ville ha frågestund, ställ mer frågor! scrolla ner så hittar ni inlägget ;)

Postat av: Anonym

Du mååååste smaka " Chocolate fudge brownie " .

Det är chokladglass med browniebitar i! (L)

2010-02-14 @ 21:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback