ola & salem till globen


|kollar på melodifestivalen "eftersnack"|
ola och salem till globen! jag tycker det var rätt av svenska folket att rösta dit ola men salem däremot, hmm...nja. jag tycker nog att linda pritchards skulle gått vidare istället för salem för hennes låt var så grymt bra. ibland förstår jag mig inte på svenska folket och deras röster, haha. själv röstar jag aldrig, kan hända någon gång. vem tyckte ni var bäst och tyckte ni att det var dom rätta som gick vidare till globen och andra chansen? kommentera & tyck till nu så hörs vi imon. puss

Postat av: Conrelia

jag tyckte det var rätt! :) (Y)

2010-02-06 @ 22:58:28
URL: http://bloggenomcornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback