pluggar tyska


pluggar tyska nu och det är riktigt kul när man har en mamma som kan det flytande. så vi pratar tyska med lillsyrran som bara skrattar och räcker ut tungan, sött. jag ska plugga klart nu och sen ska jag plugga klart matten så att jag kan redovisa både matten och tyskan imon, woho. sen funderar jag på att utse finalisterna i min tävling redan ikväll, vad tror ni!? ja eller nej? så nu får jag allt fortsätta plugga. statisken är super, redan uppe i 117 besökare och klockan är inte ens 15.00 helt otroligt. ni är för goa läsare. så nu får ni kommentera vad ni tycker, avsluta tävlingen senare eller imon!? uppdaterar när jag är klar. MACH GUT


Postat av: saga

snuggish bild :)

2010-02-21 @ 18:15:46
URL: http://ssagawl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback