3 frågor 3 svar

R U B R I K E N !

vart köpte du klädhängaren?
jag köpte inte den, jag fick den av min morbrors tjej men hon har köpt den på ikea, vet dock inget pris men det borde väl ligga runt 100lappen. hur gör du dina bilder så 'gamla'? en effekt på photoscape, det heter antikt foto elr nåt sånt :) kan man få recept på smoothien? det är min mamma som har gjort den men jag tror nog bara att hon mixade vanlig naturell youghurt och FRUSNA jordgubbar. det går säkert att hitta ett lätt recept på någon hemsida.


Postat av: filippa

sv: det är faktiskt inte jag som har gjort bilden '' eftersom jag inte har fått mitt ps än'' hon gjorde det i ps 8 tror jag :)

2010-01-11 @ 15:19:28
URL: http://filippaamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback