i gamleby

god morgon! är i gamleby OCH det finns datorer här nere på gården där vi arbetar eller vad man ska säga. det är otroligt kul här. ikväll ska jag och tjejerna bowla. det har varit lite kaos med allt springande överallt och folk ropar, kastar grejer och springer in i ens rum och stöka ner. jag har haft syslöjd varje dag nu och nu har jag snart min sista lektion så jag måste bli klar med min träningsbag som jag syr - bilder på den kommer. sen har vi HKK och imon har vi teknik och fredagen avslutas med bild och utelek eller nåt. så jag tror inte jag updt nåt mer härifrån. alla mår bra och nu börjar vi om 10 minuter så ni får ha de så bra där hemma i borås. CIAO

btw: jag har typ inte tagit några bilder för batterit är urladdat och jag orkar inte ladda det, h3h3.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback