kollar på johan falk

p a u s  j u s t  n u !  dom är så bra, avsnitten eller filmerna eller vad man ska kalla det är så otroligt spännande och bra, det har ju visats 2 söndagar nu, 3 idag. tänkte att jag kunde passa på att svara på 2 frågor som jag har fått. fråga: varför är inte du där (i västindien) svar: för att jag var i gamleby när dom skulle åka dit så det är väl just därför, hehe. fråga: hur mycket kostar t-shirten? svar: i♥ny t-shirten kostade 100:- där jag köpte den och när jag kollade på marknaden kostade den 100:- då med! nu ska jag titta vidare på johan falk för pausen är slut. LATER 

och nej jag kommer inte från indien, haha. jag är svensk och min mamma är från korea, hon blev adopterad när hon var 13 månader, så folk som kallar oss för kineser. vi är inte kineser! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback