långträning, trött

väldigt fin outfit just nu - i♥ny t-shirt, svarta leggings och überfina grööna strumpisar


hejhej, förlåt för dålig uppdatering! har varit och tränat. långträning idag, vi tränade från 10-14 och vid 11 kom fotografen och fotade oss, får hoppas på att lagfotot blir snyggt, jag tog enfoto och alla toppar tog en bild tillsammans och dom bilderna blev jättefina så jag ska slänga min beställning på brevlådan nere vid kiosken ikväll eller imon, oj nu när jag kolla på klockan så är den ju 16 och dom hämtar posten vid 18 så jag får slänga på beställningen imon då för just nu orkar jag faktiskt inte gå ner dit. jag är hur trött som helst, somnade nästan på vägen hem men jag tog en dusch så att jag piggnade till lite. nu har jag ätit lite - rostmacka med nutella och hallonsoda, nyttig jag är. men nej nu måste jag sluta skriva för det här skulle inte bli så långt inlägg, vi hörs. LATERO

Postat av: pauline

du filippa, hur ändrar man storlek på sin rubrik? :)

2010-01-23 @ 16:49:09
URL: http://paulineaberg.blogg.se/
Postat av: pauline

och hur gör man så att den hamnar i mitten av sidan? heeehe

2010-01-23 @ 16:49:54
Postat av: Michelle

Kika gärna in på min nya blogg,kommentera gärna vad du tycker om den.

Hoppas du gillar den och kommer följa den :D



Kram

2010-01-23 @ 20:07:32
URL: http://michellettheresa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart köper man en sån tshirt?:)

2010-01-23 @ 22:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback