massa kommentarer

ojojoj, massa kommentarer :) godiiiie. förlåt för så otroligt dålig updt, igår på träningen så trillade jag och slog i min roompa förmodligen svanskotan för jag har jätteont. har inte sovit på hela natten typ. dränkt mig i tigerbalsam, haha. men nu börjar smärtan gå över. jag ska in till stan vid halv 3 och fika med kompisarna sen vid halv 6 blir det bio. det blir förmodligen inte så mycket updt nu under dagen heller :/ tyvärr. men det är jättekul med så många kommentarer :D ska ta och läsa igenom dom nu och äta frulle. PUSS

Postat av: A L M A - foto, mode, kreativitet <3

Hej! Fin blogg :) allt bra idag?

2010-01-08 @ 18:34:49
URL: http://almasfoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du inte vidioblogga mer?



Och om du skulle köpa en ny system kamera NU vilken skulle du valt då?

2010-01-08 @ 21:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback