på norrmalm

|bilden, saknar EM enormt mycket|
godkväll allihopa. är hos mormor på norrmalm nu. ska sova här inatt som jag skrev tidigare. vi har ätit mcdondals (mitt val efter träningen) mumsigt. och jag har ätit glass och clementiner (Y). träningen idag var jätterolig. vi började planera vad vi ska ha med i våran flyerstunt - jag som flyer med mina tränare + catte och ellie *stavning* som är baser, det heter flyerstunt eftersom att det bara är flyers med i stunten. detta kommer nog bli det roligaste cheeråret någonsinn för mig, för MFC är bäst! musketeers♥ men nu ska jag nog ta en dusch och sova för jag är riktigt trött -.- ni får ha det så bra så hörs vi.

svar till någon som undrade över bra designsidor och bra sidor för att skaffa blogg.  blogg.se är superbra om du ska skaffa dig en blogg och det finns massa färdiga bloggdesigner här. så om du ska skaffa blogg, skaffa blogg.se sen finns det ju massa andra bloggsidor som säkert är bra, men själv gillar jag alla bloggare som bloggar med blogg.se (Y) hihi. inget illa menat till er andra för jag läser många bloggar som inte änvänder blogg.se och designsidor. den ända som är bra enligt mig är den här, den har allt.

Postat av: emilia

haha så slug jag är på den bilden! hahahaha



håller med, mfc är BÄST, no less (;<3

2010-01-04 @ 22:26:57
URL: http://emiliaevelina.blogg.se/
Postat av: Anna

Jasså var det DET ni höll på med där ett tag ^^ hahha. :D Kommer bli asbra ju!

2010-01-04 @ 22:27:02
URL: http://elmstrom.blogg.se/
Postat av: J

hej

jag har änuu inte laddat upp någon

bild på min blogg.jag har en fråga,men du kanske inte har svar på den,men i alla fall så undrar jag om de med bilder,om jag till exempel laddar upp en bild,så vill jag inte att någon ska kunna spara bilden eller kopiera den.och det jag då undrar är om det är så att man kan spara bilden för det vill jag inte. och om man nu kan spara bilden,så undrar jag ocks¨å om man kan göra något så att man inte kan spara bilderna.

/J

2010-01-04 @ 23:23:45
Postat av: Anonym

När du dygna så hade du någon bild på en konversation på från msn. Har du tagit den med din kamera elr?

2010-01-05 @ 10:47:02
Postat av: gurkan.

haha. så sööt bild på dig i den lille knuten. :)))))<3

2010-01-05 @ 11:16:58
Postat av: Olivia L

saknar EM & bobcats ♥

2010-01-05 @ 19:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback