rekord?


jag ska ta rekord! i clementinätning, har ätit säkert mer än 15 snart, hehe. det är ju så gott och det är bra om man är förkyld. jag ska allt ta med ett gäng när vi sitter i bussen till gammleby. dudes, jag bjuder er.
imon är det skola, det ska bli kul att träffa alla vänner igen. och vet ni vad. jag ska få sova med alva, iza och julia i gammleby. det kan ju inte bli bättre. men jag måste nog stänga ner datorn nu om jag ska orka upp imon, ska ta mig en dusch nu. så vi hörs väl imon EFTER skolan. pöss

jag hann äta 2 clementiner under tiden jag skrev detta inlägget. haha

Postat av: sara

hahaha, nejnejnej detta går ju inte lilla filippa du kommer få ont i magen:o och räserbajs HAHAHA:o hehe

2010-01-12 @ 22:33:41
URL: http://saralinneea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback