solsidan start på fredag

solsidan, start på fredag. är det någon mer än jag som har sett reklamen på teven och skrattar lika mycket varje gång den visas!? haha, jag älskar verkligen sånna här humorprogram. och det som är ännu bättre är att alla som är med är mina favoritkomiker - Mia Skäringer från mia&klara, Josephine Bornebusch från parlamentet, Johan Rheborg från parlamentet och Felix Herngren som vi har sett i t ex, tornet på fångarna på fortet, programledare i vem kan slå filip och fredrik och gissa vad, jag känner hans dotter vera herngren. vi har varit med varann på kreta i ca 3-4 år :) jag ska leta fram en bild på oss, hehe. men ja solsidan, det ska bli så kul för att dom som är med är FÖR ROLIGA, hahahaha. btw, mia&klara är roligasT. jag härmar mia hela tiden här hemma, hahaha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback