100715


ögonen kliar och glänser, ett tecken på att jag är trött! ska snart slänga mig framför teven istället och som vanligt, jordgubbar & glass i mina händer, jag är beroende av det nu! det finns nog inget godare än jordgubbar och glass på sommaren, jo vattenmelon i thailand... men nu är vi i sverige! jag är så glad just nu för imorgon fyller jag 14 och det ska firas med släktkalas, nästa vecka åker jag och det ska bli så roligt - hur många gånger har jag sagt det nu? hehe, jaja nu vet ni hur glad jag är kanske? tralalallalallalla

Postat av: var kommer dina föräldrar i från

2010-07-19 @ 21:22:42
Postat av: Lauritsvilje

Great site! Lots of useful information!

2011-02-14 @ 09:34:34
URL: http://lauritsvilje.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback