bad update

har varit megadålig på att uppdatera, har inte haft något kul att blogga om, ska slänga in lite bilder ikväll. kan säga att nästa fredag fyller jag 14 och veckan där efter åker jag och då kommer det inte vara någon vidare bra uppdatering men jag hoppas ni stannar ändå för när jag hittar ett internetcafé så kommer jag rusa in och skriva här på bloggen hur jag har det, känner redan nu att jag kommer ha panik utan en data, varken min iPhone ska med eller datan så.... som sagt - uppdaterar later

update: idag börjar cheerleading EM i finland, några ur laget är uppe och tävlar i klassen junior stunt och massa andra från MFC och från andra föreningar här i sverige, jag kommer att kolla varje klass där MFC/GCO är med hihi, vill ni också kolla så kan ni göra det HÄR första klassen börjar 12.25!  


Postat av: amanda-min stil i ord&bilder

:(

2010-07-10 @ 16:24:00
URL: http://amandabergholm.blogg.se/
Postat av: jenniifer - fotografi

sv. åh tack så mkt!

2010-07-10 @ 18:19:10
URL: http://jenniifer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback