en fråga

fick en fråga om vart mitt armband med snäckor är köpt och jag köpte det på något random stånd på en gata i göteborg för 25:- ville bara säga det att det är jättekul när ni skriver här på bloggen och på andra sidor att ni ser mig på stan / t-kvällarna, det är jättekul. jag vet ju inte riktigt vilka ni är så det är alltid svårt att veta om det är en läsare som kollar på en eller en helt vanlig person som stör sig på en? hehe, ni förstår säkert hur jag menar, men som sagt - det är jättekul att ni känner igen mig på stan osv. ska snart sova så godnatt!

Postat av: tja

jag såg dej idag du e extremt vacker^^ jag e varken läsare eller störare utan en ytterst märklig person,som gillar att kolla på männskor

2010-07-23 @ 01:46:05
Postat av: TILDA

svar: okej, kollar upp det!



på vissa webbläsare blir det så, jag blir så trött på det :s. men jag ska verkligen försöka fixa det:)

2010-07-23 @ 11:22:15
URL: http://ttildaes.blogg.se/
Postat av: ELLEN

hej, kan du hjälpa mig så att min meny kommer upp? :)

2010-07-23 @ 11:45:36
URL: http://chococat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback