mot varberg


ska packa ner de sista i väskan sen drar jag mig mot varberg med mammi och lovisa, sen kommer emilia och hennes familj ner, ska sova hos emilia i deras husvagn tills på söndag, kameran är med i högsta hugg och även mitt stativ (?) haha, jag och emilia ska fota vid stranden på kvällen, lär väl få gå dit 01.00 för då är ju det som mörkast, eller inte? jaja, vi hörs av med någon mobilbloggning. under tiden så kan ni underhålla er genom att läsa gamla frågestunder, kolla gamla outfits, klicka på mina reklambilder och njuta av solen, ha de bra!


Postat av: Leia ♥

Låter mys :)

2010-07-02 @ 14:20:35
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Malin , :D

Hej! :), ville bara säga att jag älskar din blogg och läser den varje dag!

2010-07-02 @ 19:34:22
Postat av: Albinfrida

Hi, nice site! Keep up the good work!

2011-12-06 @ 15:55:10
URL: http://albinfrida.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback