happy face


H A P P Y  F A C E
bjussar på bilden! sitter och bara trycker i mig massa godis, jag som inte ska bli tjock och rulla fram i sommar. haha. ska stänga av datan nu och sätta mig framför teven istället, är rätt så trött så jag lär ju somna. imorgon ska jag sova ut massa och hoppas på att vakna upp av att solen lyser igenom mitt fönster, men det verkar som att det blir regn i helgen... jaja, vi får hoppas på det bästa. under dagen idag så var jag i stan och åt på thai silk med några vänner, alla som laddade ner deras app fick gratis lunch buffe! tänkte skrivit det på bloggen så kunde ju ni som har iphone åkt dit, hehe. men jag glömde av. nu ska jag inte sitta här och spotta ut massa onödig text, vi hörs imorgon. godnatt eller nåt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback