sneak a peak


åkte förbi nelly outletten under förmiddagen och hittade lite finfint, ni får en liten sneakpeak på vad jag köpte, eller rättare sagt vad mamma köpte till mig och henne.

imorgon är sista dagen och vi slutar halv 12 och vi ska spela brännboll har jag hört :o tror knappast det! jag tänker inte ställa mig på en stor nerdränkt grusplan och slå en äckligt blöt boll med ett halt racket, no way! jag tänker ta på mig en klänning, mina hunter och gå barbent så kan de inte tvinga mig att vara med, vem vill springa runt och spela brännboll sista dagen när regnet öser ner!? I N G E N, förstår inte hur lärarna tänker ibland när de planerar sånt här. hoppas ni förstår vad jag menar med denna onödiga texten!? vi hörs senare så ska jag fixa "riktiga" bilder på mina inköp från nelly outletten.


Postat av: amanda bergholm-min stil i ord&bilder

fuck you du har köpt lika dan klänning som mig!



haha jag skulle vilja göra de... as kul ju;D

2010-06-09 @ 20:50:21
URL: http://amandabergholm.blogg.se/
Postat av: e

Vad fotar du med för kamera? :P

2010-06-09 @ 21:37:07
URL: http://ellenorsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback