batik idag - ingen bild

är på norrmalm just nu, hos mormor. därför har jag ingen outfitbild. körde iallafall på mitt batiklinne från weekday, svarta jeans och svart kofta. har verkligen 0 inspiration nu, känns som att jag har på mig samma kläder varje vecka. ska beställa en svart skinnjacka från h&m imon om jag hinner så nått nytt till våren nu. om en timma drar jag till volvo i borås, vi ska ha uppvisning där. tjoho! kul att träffa bästa laget igen, sen i helgen är det nåt stort och min mamma har fått reda på vad som kommer hända och sa det till mig så nu vet jag vad som händer i helgen när vi har uppvisning där. så kom och kolla i helgen på volvo i borås. hör av mig ikväll eller imon.

btw, måste bara säga ASKUL att det redan är så många som är med i veckans blogg. och ställ fler frågor via bloggsvar.se PUUUUS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback