fryser häcken av mig


|skabb-bild|
jag fryser som attan nu. ska gå upp och ta mig en dusch nu och sen ska jag sova. jag har inte pluggat något ikväll för jag var tvungen att fixa massa bloggar så jag får plugga imon. och nu har jag bestämt mig! jag ska ta betalt 100:- för designer nu! tyck och tänk vad ni vill om det men det är så nu :) om ni inte vill betala, ja då är det nog inte så viktigt ändå, jag lägger ner mycket tid på det. jag "offrar" min pluggtid åt designer och därför kommer jag ta betalt. så det är upp till er nu. vill ni ha en design fixad. då måste jag få betalt :) godnatt


Postat av: Michelle

Svara gärna på min fråga på min blogg :)

2010-03-17 @ 07:21:53
URL: http://denlillafotografen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback