hallå....

...kommentarer. vart håller ni hus? har ni flyttat? nu får ni banne mig ta och kommentera lite, det är inte kul att blogga annars. så kommentera kommentera kommentera. jag ska förmodligen köpa ett stativ imon så då kommer jag kunna ta bättre outfitbilder, tjoho, nu ska jag lära mamma hur hon ska använda den här nya lilla datan. jag gillar den! så gullig och skön att ha i knät när man har ett "databord" som jag köpte på ikea, det är som en liten sackosäck under och över är det som en hård plastskiva nästan, så lägger man den i knät och har datorn på, kan fota den så ni får se bild. hihi. LATER

Postat av: Emilia

SV: Tack! Den är tagen med en Nikon D80:)

2010-03-07 @ 09:45:35
URL: http://emilliaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback