liten undersökning?

jag har fått massa roliga och snälla frågor/kommentarer via bloggsvar.se och det är megakul. keep on going, eller vad är det man säger? det är några som vill att jag ska skicka grejer, ex. bilder/tavlor (av mig) smink, tidningar. haha lite smålul faktiskt men tyvärr har jag nog inte råd med detta, och om jag skulle haft råd hade det nog varit svårt för då hade jag kanske fått skicka till alla mina läsare och det hade blivit liiite liiite dyrt. haha. tänkte bara säga det. CIAO

jag glömde ju själva undersökningen jag skulle ta upp, haha. det skulle vara kul om alla mina läsare kommenterar vad ni är ifrån, skulle vara kul att veta vart mina läsare är ifrån :) de flesta är väl goa boråsare, haha.

Postat av: Agnes

Aplared!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Rules!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Var är min napp?

2010-03-03 @ 14:30:22
Postat av: sanna

boråsare, vettu:) <3 haha

2010-03-03 @ 18:11:06
Postat av: elin

Sandared(utanför borås) ;D<3

2010-03-04 @ 10:00:57
URL: http://eelinmmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback