webcam var det här!


|dagens outfit: vit blus från malene birger & svarta jeans|
datan har inte funkat försen än nu så det är därför jag uppdaterar så sent. jag har lyckats föra över några låtar till min iphones ipod *tummen upp* trodde aldrig jag skulle klara det, hehe. jag har markerat vårt program 120498208 gånger nu också för det är så otroligt kul. för er som ville anteckna det. imorgon blir det stan hela dagen, vi har orientering i stan, väldigt kul *host* man måste ta med sig kamera och fota alla ställen som man varit på så att man inte fuskar också så jag kan ju visa er de bilderna sen, hehe. nu ska jag inte sitta här och skriva massa onödig, så jag ska ta mig en dusch istället. LATERO

Postat av: TILDA

när avgörs veckans blogg tävlingen?

2010-03-31 @ 20:36:37
URL: http://ttildaes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback