4 dagar

B  I  L  D  B  R  I  S  T
4 dagar kvar sen åker vi mot uppsala! det känns så bra nu, förutom min gympa som är en katastorf. men imorgon är det "gympa"träning så då ska jag sätta allt perfekt! det ska bli grymt kul och jag är så taggad, på fredag åker jag och amanda till annie för att bada, mysa och sova över där - sen åker vi 6.30 på morgonen från boråshallen. inget mer cheersnack nu! hehe, istället mot skolan. 7 dagar kvar totalt innan vi slutar, veckorna kommer nog flyga iväg känns det som, på onsdag åker jag till göteborg för vi har studiedag, ska leta efter en blus och sen på torsdag blir det träning och ja inget mer snack om cheeren, hehe. sen nästa vecka är det mån tis och ons sen på torsdagen slutar vi och det kommer bli en grym dag. längtar som tusan. vi hörs! puss&kram - kommentera bättre


Postat av: I S A B E L L E ♥ F O T O B L O G G

hihi åh va kul! :D jag går i dynamites :D <3

2010-06-01 @ 14:47:58
URL: http://vaniline.blogg.se/
Postat av: s

sommarlov är underbart.

2010-06-01 @ 16:03:08
URL: http://ssagawl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback