efterlängtad videoblogg


kollar bort hela tiden för att se så att ingen kollar på mig och kisar lite med ögonen för att solen sken så starkt!

nu äntligen har jag tagit mig tid och fixat min PINSAMMA videoblogg från kreta, hoppas att det inte gör något att jag visar er det så sent och ja jag var tvungen att snabbspola på det där stället för det var verkligen pinsamt, hehe. där ser ni också att jag INTE är brun, fast det var ju dock andra dagen, men ändå! jag är inte så mycket brunare.

det kanske inte funkar än för att det bearbetas fortfarande! min röst låter annorlunda (?)

Postat av: Juliiette

Haha, vad söt du är!! Din röst lät lite annorlunda faktikst, men vad fiint det var (: KRAM

2010-05-16 @ 22:17:10
URL: http://juliiette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback