+ett svar

sitter hos mormor nu, mamma skriver ut typ 200 papper, sen ska vi fika lite innan vi åker hem, slänger in en outfit när jag kommer hem. idag har det verkligen varit toppenväder och jag önskade att jag gick i bara shorts idag när det var så varmt, det var flera i skolan som gick barbent! imorgon är det träning, det ska bli så kul! taggad inför RM om ca 2,5 vecka

ett svar, någon undrade om det är min riktiga mormor eller min "adoptiv mormor?"
det är klart det är min riktiga mormor, eftersom att det är hon som är min mammas mamma nu! jag vill inte vara elak eller så men jag gillar inte när folk säger t ex - men det är ju inte din riktiga mormor igentligen, det är irriterande! och varför bryr sig dom som säger det ens? hehe


Postat av: Anonym

Det var absolut inte meningen att göra dig irriterad, jag menade absolut ingen skillnad. Jag är själv adopterad och jag flyttade hit när jag var 3, även om jag inte minns så mycket av mina föräldrar och min släkt, men ändå känner jag att jag saknar dom. Äben om jag är jätte glad för att ha kommit hit och jag älskar verkligen Sverige och min nya familj. Men jag tänker på min mamma nere i Kina varje dag och man har så många frågor man vill ha svar på tex varför hon adopterade bort

mig osv. Detta blev ett väldig lång kommentar men hoppas du gillar det. Ännu en gång: förlåt!

2010-05-19 @ 21:23:13
Postat av: josefin (:

hehe, råka skicka en tom kommentar. sry :)

men iafen fråga till :D



läser du Fokis blogg, & vad tycker du om den?



tack i förhand :D

2010-05-20 @ 12:59:07
URL: http://josefinhjelmang.blogg.se/
Postat av: Anonym

är du adopterad då?:o

2010-05-20 @ 19:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback