gifflar (?)


look what i found! gifflar (heter det så?) det var så länge sen jag åt gifflar, mums vad gott! kom hem från bion för ett tag sen, glömde kameran och tog bara en enstaka bild med iphonen, inte så märkvärdig. vi åt gott på viskan innan vi gick vidare mot biografen, SATC 2 var riktigt bra faktiskt, man har ju mest hörd dålig kritik om den men den var jättebra! imorgon åker jag till göteborg/liseberg om det inte blir regn. tar säkert mig kameran dit om inte så fotar jag nog med iphonen, vi hörs imorgon. godnatt!

btw, fick två frågor om att man badar väl inte med klocka!? haha det är klart jag gör, den är vattentålig till 50 meters djup (hur den nu kan känna av det vet jag inte) jag lever med min klocka typ, hehe. har haft på mig den sen jag köpte den inne på jolina - har en lila men den passar inte lika bra till alla kläder som min vita, helt ärligt så känns min arm jättesmal/tunn/lätt enligt mig om jag tar av klockan. UPDATE: ja jag har tillochmed på mig den på natten, jag har på mig den överallt förutom på träningarna.

Postat av: K A R O L I N A

har du till och med på dig den på natten?(A)

2010-05-29 @ 23:42:59
URL: http://arvidssonk.blogg.se/
Postat av: sara

får du inte röda märken och det börjar klia när du har den på natten och hela tiden ? ;)

2010-05-30 @ 13:23:32
Postat av: Veronica

Gott ! :)

2010-06-01 @ 16:42:58
URL: http://riikacharmtroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback