iphone'pics





bilder från iphonen: ph1, iza ph2, iza ska snurra runt ph3, clara & iza - puuuuuuss ph4, alva solar
först bilogilektion, väldigt mysig lektion där vi skulle både känna, lukta och smaka på ja, om jag ens ska ta upp det här på bloggen, haha. känns lite otrevligt faktiskt, men om jag säger att vi har en kurs om sex & samlevnad så kanske ni förstår vad vi skulle känna smaka och lukta på, hehe. inte så trevligt. sen drog jag och tjejorna ner till pizzerian, åt och sen gick vi till en stor plan eller vad man ska kalla det, vi la oss i det röret som är på bild 2 och snurrade runt varann, haha. det var så j*vla kul! haha, mogna vi är va? haha. nu ska jag ta mig en dusch, äta och kika på tv. btw, SISTA avsnittet av andra avenyn idag! måste se!

Postat av: ida

Fina biler! :)

2010-05-08 @ 14:01:07
URL: http://idaaaaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback