klippa eller inte klippa



måste förmodligen klippa mig innan skolan enligt mamma :@ men jag vill verkligen inte, nu när mitt hår börjar bli långt också! vill spara, om jag klipper mig så blir det efter RM men innan skolavslutningen, färgade håret idag här hemma, mest topparna för dom var nästan brunoranga och resten brunt, så vi får hoppas att det blev bra, ska gå och torka håret strax, säger bara H E M S K T , det är typ svart!!! jag dör!  men nu var ju frågan om ni tycker att jag ska klippa mig eller inte!? det är ju väldigt slitet... tyck till om detta nu

som ni ser så har jag svarat på en del frågor, ni kan fortsätta ställa frågor så svarar jag i en del 2 senare under veckan kanske!


Postat av: s

toppa kanske? lite? jag vet inte, men det är ju bra för håret. och efter det växer det fortare pga att det är friskare:)

2010-05-18 @ 21:16:55
URL: http://ssagawl.blogg.se/
Postat av: Anonym

toppa det,för det växer ut snabbt och det ser ju finare ut sen när man har klippt det lite också..:)

2010-05-19 @ 07:25:57
Postat av: Linn

söt du är filippa! :) gillar ditt hår! <3

2010-05-19 @ 14:07:06
Postat av: emma

Klipp av det lite tkr jag. Det växer ut fort igen :)

2010-05-19 @ 15:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback