let the music play

mobilen dog! låg och lyssnade på musik på mobilen, eller inte jag då utan lovisa som skulle dansa i mormors säng samtidigt som hon höll i min iphone som spelade musik, lite orolig över att hon skulle slänga den i golvet, men tillslut så dog den för batterit var slut, huhu. skolan var helt okej, blev klar med svenskan och imorgon ska jag göra klart matten! och fredag avslutar jag med engelska hela dagen tror jag, redovisa tyskan kanske. jaja, ska packa ikväll för imorgon ska jag träna och hinner inte sen så drar jag till flygplatsen en stund innan vi slutar, wihooo! det ska bli så kul, slänger in någon mobilbild från skolan när jag kommer hem, riktigt rolig dag - plugg, pizza, skratt och rulla runt i något stort rör, haha! bjussar på den lite halvt gamla låten.


Postat av: Towe - Foto

snygg design du har! :)

2010-05-05 @ 18:11:20
URL: http://towe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback