onödig text


jag lever! igår så funkade det inte att publicera mitt inlägg så det var därför jag inte hörde av mig, imorse var jag med lovisa i superstudion, hon fotades för några sängar. sen drog jag till skolan och hade engelska redovisning, kändes rätt så bra men på ett sätt ändå inte...? sen redovisade jag svenskan, det gick toppen och imorgon ska jag redovisa matten vilket jag känner på mig att det kommer gå bra, gick igenom typ allt med min mattelärare idag så jag känner mig taggad! imorgon har jag träning, en vecka kvar nu till RM! panik för jag sätter inte mina flickisar så bra, det känns som att jag babblar på massa nu??? haha. slängde på mig samma outfit som i måndags för jag orkade inte leta upp något att ta på mig, har klädbrist nu verkligen! behöver pengar så jag kan shoppa lite, på lördag är det träning sen SATC 2 och på söndag drar jag till göteborg med familjen, det blir mysigt. köpte även en liten mors dag present till mammi idag. nä nu ska jag inte sitta här och rabbla upp massa onödig text, ska sätta mig framför teven istället, vi hörs imorgon - med lite bilder förmodligen! byebye


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback