rosa lack x4


|testade att fota så det blev som en spegelbild nästan|
mammi och jag köpte några rosa nagellack i olika nyanser från två olika märken, ska pröva det ljusrosa från mavalia nu (nr 56) och se hur det blir, visar er resultat senare.

jag har varit och tränat i almåshallen i två timmar och satte min gympa men inte perfekt... min hals är fortfarande inte riktigt bra men jag tränar ändå, ikväll ska vi på SATC 2 och innan dess ska vi äta på viskan, jag mamma och min faster, kameran hänger med så slänger in bilder ikväll, ska även visa er bilder från gårdagen, vi hade en "överrasknings" fest för iza eftersom att hon fyllde år, knäppte en hel del bilder så jag visar er inte alla, tack igen för alla snälla kommentarer och som sagt, det är verkligen jättekul när man får sånna fina kommentarer. vi hörs strax.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback