vårmarknad


det blir att slänga i sig lite våfflor till frukost och sen hoppa in i duschen för jag åker in till vårmarknaden vid ett tiden med emilia, det blir mysig, kameran hänger nog med så visar er lite bilder sen, måste ju allt ta mig en tripp i borås nu när jag har varit borta i en vecka, och nu ser jag att det regnar ute så det blir nog att nya hunterstövlarna åker på! vi hörs.

Postat av: jessie(:

kanske vi ses då;)

2010-05-15 @ 11:35:11
URL: http://andthenwekiiss.blogg.se/
Postat av: elsa

svar: tacktacktack sötis! :D

följa varandra via blolovin'?



Jag vet nt riktigt var du vill att man ska ställa frågorna, men här kommer några:

-Favoritblogg?

-Varför bloggar du?

-Favritmat?

-Måste-ha-plagg till sommaren?

-Om du skulle åka till en öde ö, vilka 3 saker skulle du ta med dig?



Hoppas att du blev glad för lite frågor, kramar från Elsa, www.elsaglans.blogg.se ;D

2010-05-15 @ 12:14:16
URL: http://elsaglans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback