fem saker

fem saker ni inte visste om mig (de flesta av er?)
1: jag är sjukt beroende av clementiner på vintern och jordgubbar på sommaren, klarar mig knappt en dag utan det
2: jag har gått i konståkning i 6/7 år (slutade för 4 år sen)
3: jag kan berätta en sak ca 5 gånger för samma person men tror alltid att det är första gången
4: ormar är det värsta jag vet! jag dör bokstavligen när jag ser en på bild bara eller om man bara pratar om det.... förstår inte hur jag lyckas skriva det där äckliga djurets namn än ahafkflajfwehfladöwjfljbvwquj
5: en väldigt onödig punkt och ointressant men alla läser väl det ändå, jag har börjat lyssna på rix fm med gert fylking 22-02.00 på kvällarna/nätterna. som en pensionär

Postat av: Skaka rumpan

Whatever!!!!!!!!!

2010-11-19 @ 07:09:43
Postat av: fanny

så du började i konståknign när du var två år ? :)

haha :D

onödig kommentarr men svara gärna ändåå! :D <3

2010-11-19 @ 19:56:48
Postat av: F I L I P P A

fanny: menar 6/7 år, började runt 3/4 år åldern :D

2010-11-19 @ 21:43:14
URL: http://filippall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback