början på mitt nya liv

rubriken: som jag sa till lärarna idag är det första dagen på mitt nya liv som stud... haha fast jag vet inte om jag lyckas, ska i alla fall sätta mig och plugga nu för jag har en inlämning imorgon som jag inte visste om riktigt... har förberett ett inlägg med dagens outfit som jag visar er senare ikväll. fick skippa träningen idag för plugget...

Postat av: okänd för fan!!!!!

Hej Filippa! Du har en aaaaasbra blogg!!!!!!! Men!!!!!...är det inte jobbigt att vara i samma gäng som din bror??????!!!!?!?! jag skulle dött!!!!!!!

:o

/ bloggens stöööörsta fan!!!!:D

2010-10-04 @ 17:54:11
Postat av: Pernilla Jansson

hej tjejen!



Såg du mitt mail om design? från [email protected] . . . när skulle du kunna ha tid tror du? Pernilla

2010-10-04 @ 18:44:50
Postat av: annie

filippa, kommer du på träningen på torsdag?:D<33

2010-10-05 @ 17:03:21
URL: http://anniieernviid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback