godnatt 10/10-10

nu går jag och tar mig en dusch och sen sängen... ändrade header igen... kändes inte rätt med den förra och nu tog jag lite inspiration ifrån linneklund. är megatrött så vi hörs imorgon efter träningen. btw, ingen här i borås som har lust att köpa lite new body? sköna och billiga underkläder/sockar/baslinnen/t-shirtar och även underställ.

Postat av: rebecka

jag tycker att den andra headern var sjukt fin :O

något du går miste om!

2010-10-11 @ 07:10:42
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/
Postat av: :)

neej! jag tycker den headern du hade va så snygg! verkligen söt bild och med en bild tror jag det lockar fler läsare! men du ska ju ha de som känns bra ändå;)

2010-10-11 @ 15:20:29
Postat av: madeleine

hejhej, älskar din blogg så ta inte detta som en förolämpning.. men är nt headern lite väl lik Linn Eklunds ??

2010-10-11 @ 15:53:59
Postat av: F I L I P P A

madeleine: jo som sagt jag skrev att jag fick inspiration av linnEklund :D

2010-10-11 @ 21:11:06
URL: http://filippall.blogg.se/
Postat av: madeleine

oj, haha gäller att läsa ordentligt :$ :) som sagt älskar din blogg :D

2010-10-12 @ 18:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback