ny header

som ni ser så har jag fixat mig en ny header, kanske lite "höstligare" också och med tanke på det så tänkte jag att vi kör en tävling som startar imorgon bitti, ska förbereda ett inlägg nu ikväll eftersom att blogg.se har fixat så att man kan skriva tidsinställda inlägg vilket är SUPERBRA ju! har laddat kameran och kommer börja uppdatera mera nästa vecka så vi hörs imorgon, puss på er!

Postat av: Pernilla Jansson

hej igen filippa!

du har inte hört av dig eller svarat sedan jag skickade det senaste mailet så jag ville bara koll aatt du inte glömt mig=) hur går det, blir du klar till helgen? allthethinsivedone

2010-10-24 @ 10:44:42
Postat av: Anonym

hej!



Gud vad fin headern blev älskar din blogg!!!

2010-10-24 @ 18:36:18
Postat av: Anonym

den nya headern är jäättee fiin ju ;-D

2010-10-28 @ 20:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback