home sweet home

är hemma nu efter en grymt rolig, galen, trött vecka i gamleby! det har vart otroligt roligt men jag har vart döööd varje morgon när lärarna kommer in i rummen och väcker en klockan 07.00.... kan säga att jag har sytt min tröja på totalt cirka 14/15 timmar. satt uppe från klockan 17.15-22.30 i torsdags för att bli klar medans alla andra satt och skrattade och sjöng med till när min lärare sjöng kareoke, haha. men nöjd blev jag med min tröja förutom att den blev lite liten, ska visa er bild när vi får hem dom för vi ska visa upp dom i skolan och massa, slänger in lite bilder senare. later

Postat av: Mariella

men filippa, jag kommer o köpa jackan men kan du vänta lite med så här asså det går nt förklara det, men jag kommer o köpa jackan o jag har 2 jackor som jag har knapp använt, o det ska vi sälja på blocket o typ dom pengarna får jag o typ kommer köpa det för diriksson jackan :D

2010-09-18 @ 10:35:11
URL: http://mellasblog.devote.se
Postat av: Gautelinda

Advice about How To Lose Weight Effectively and Safely-Different Weight Loss Diets-Choose the Diet that Suits You.

2011-04-04 @ 12:28:34
URL: http://gautelinda.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback