massa tankar

just nu sitter jag här på mitt rum och gör ingenting, sitter och funderar på om jag ska ändra min design lite, köra på väldigt rent och enkelt, ni tänker säkert redan att jag har en väldigt ren och enkel design men jag menar lite mer att jag ändrar rubrikerna, kanske lägger till någon bakrundsfärg, tar bort bilden i headern? byter bakgrundsfärg eller något sånt, sitter även och undrar på vart alla era kommentarer har tagit vägen och jag funderar på om man ska ta en bloggpaus, har bloggtorka just nu kan man säga... sen så kan jag även säga att jag inte kommer kunna uppdatera så mycket nästa vecka då jag bor ute i rydboholm för att mamma och pappa och min syster åker till U.S.A/miami, jaja slut på mina tankar som bubblar runt i huvudet.

Postat av: Anonym

jag såg dig i stan idag!;D

2010-09-18 @ 17:49:16
Postat av: JESSIE

hahaha(a) men till viss del äre ju kul, fast aaah iblend e allt ett rent heövete där xd

2010-09-18 @ 19:34:53
URL: http://andthenwekiiss.blogg.se/
Postat av: :)

vf ska de åka till usa o inte du? :)

2010-09-18 @ 22:39:13
Postat av: F I L I P P A

:) : bara för att de fick gratis boende av vår kompis typ för att det var något med de andra som skulle bott där och de finns bara plats för dom + att vi inte kan ta ledigt från skolan nu :D men vi ska dit i typ 2/3 veckor i sommar :D

2010-09-18 @ 22:44:00
URL: http://filippall.blogg.se/
Postat av: olivia

re : jag åker dit nästa fredag ! :) frågar då ! men du får påminna mig , kommer glömma annars ! ;D haha

2010-09-19 @ 11:01:02
URL: http://uhoh.blogg.se/
Postat av: Justine

rydboholm! nämen herraguuud (med bonnedialekt)! då måste du hälsa på :D

2010-09-19 @ 13:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback