småland/västervik/gamleby




de två första bilderna är från 2008, när vi var i gamleby för första gången och den tredje bilden är från förra året när vi var där!
imorgon 7.15 står jag på skolan för att åka mot småland! vi ska till gamleby, wiho. lääängtar så grymt mycket nu, det är så underbart mysigt där även om det är dött men det är nästan det som gör det mysigt, nästan inga som bor där och nu är det bara alla 8 som åker och inte någon annan från skolan för dom åker senare, kommer bli dåligt med uppdatering men jag lovar att uppdatera minst 1 inlägg där nere, så vi hörs nån gång under veckan men kika in och se om jag har uppdaterat något iallafall, man vet aldrig om jag lånar någons data... ha det bäst, puss&kram, BACK SOON

Postat av: JUSTINE

HAHAHAHAAH!

JAG DÖÖÖR, VAD FUL JAG ÄR DÄR! ;DDDDDDDDDDDDD

OMG!! AHAHAH!

2010-09-13 @ 19:30:43
Postat av: clara

jätte fiin blogg! skit snygg klädstil, vilken textstil har du på din blogg?

2010-09-13 @ 22:23:50
URL: http://clarissaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback