one year..

..bilden är tagen för snart ett år sen! samma dag som skolavslutningen, snart är vi där igen! tror jag har bestämt mig för skolavslutningsklänningen och jag tror det kommer bli riktigt bra iår om vädret är på topp, hatar när det regnar på skolavslutningar, eller vem gillar det kan man fråga sig!? hur som haver kolla håret!! megakort typ och imorgon ska jag klippa mig :o det får bara inte bli kort, vill bara toppa men jag lär behöva klippa 5 cm MINST! ogilla, xoxo

Postat av: zarita

hahahaha "huver som haver"

söt bild förresten :D

2011-04-15 @ 17:45:22
URL: http://zaralindau.bubbleroom.se
Postat av: undrande :)

Kan inte du lägga upp en närmare bild på din klocka? :) är det triwa, eller vad de nu heter?

2011-04-15 @ 23:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback