andra advent

Andra advent. Nu är det nära till julafton. 1 "riktig" skolvecka kvar för mig, allt ska lämnas in innan torsdag för betygen. Lediga på fredag och fredagen därefter är jag ledig så inga fredagar kvar denna terminen. Luciatåg och julavslutning både på cheeren och i skolan. Minijular med släkt och familj sen sticker jag till åre under julen. Längtar som tusan nu. Låt tiden gå fort.

Postat av: Victoria

Gud vilken fin blogg!:)

2011-12-05 @ 18:40:39
URL: http://Victorian.devote.se
Postat av: Elin

Hej!

Jag kollade tillbaka i ditt arkiv, så såg jag en blus/linne som är från H&M (beige, conscious collection) Vad har du för storlek på det och hur är det i storleken?

Tack för en grym blogg!

2011-12-05 @ 21:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback