ber DIG att läsa

jag BER DIG, att snälla strunta inte i detta inlägg och rösta på mig. Jag skulle bli så oerhört glad om ni kan rösta upp mig ikväll till toppen då det är några få dagar kvar. Blir så "besviken" när jag ser att det är så lite röster och jag vet att mer än hälften är tack vare mina vänner, så snälla söta rara bästa läsare RÖSTA PÅ MIG HÄR NU! jag ber er verkligen, har kämpat för att få lotta ut fina priser i min julkalender, så detta kan väl åtminstonde va en liten klapp åt mig? jag behöver alla röster jag kan få av er och ni är ju trots allt nästan 500? förlåt om jag tjatar men vill så gärna få chansen att vinna då jag måste ha minst 50 röster till, så snälla♥
update: ser att ni börjar rösta men ni kan vara så många fler så fortsätt, ni är för bra!

Postat av: Amanda-Lili

Hade röstat 50 gånger om jag kunde! :) Ska skriva till alla på mina Fb-vänner att rösta! (:

2011-12-20 @ 17:57:19
Postat av: molly

Nu har jag rösta:) hoppas du vinner! ska be mina vänner rösta på dig också!

2011-12-20 @ 19:01:31
URL: http://mollyyyy.blogg.se/
Postat av: johanna

röstat på dig :):)

2011-12-20 @ 19:23:48
URL: http://johannajensens.blogg.se/
Postat av: Amanda-Lili

Oj,menade till alla min fb-vänner! :p

2011-12-20 @ 21:28:22
Postat av: nellie

hej. lovar att jag ska rösta!

kan du svara på lite frågor då? ;)

1. hur många hunkydory koftor har du, vilka färger?

Och vilken färg tycker du är finast. ska köpa en, men vet inte vilken. och du verkar ha många & kanske vet !? och vart är de köpta? och vad var priset på de?

tacksam för svar, pussar

2011-12-20 @ 22:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback