Dag 11 – Bild på mig och min bästa vän(ner)

iza, alice, julia, jag, clara, alva, josefine
mina sex underbara tjejer är nog dom som står mig närmast! skulle kunna sitta och ladda upp 1000 fina bilder i detta inlägget på mina vänner! mina tjejer, det är dom jag kan prata om allt med, som jag kan lita på, som alltid finns där för en, dom som jag har delat så många minnen med er på så kort tid och fler ska det blir, sommaren 2011♥ vi har funnit varandra under drygt 2 år på kunskapsskolan, minnen för livet, det är er jag kommer att prata om när jag blir äldre och kanske blir mamma, det är er jag kommer visa bilder på, bilder från min ungdom och vad vi sysslade med! ni är bäst, ni är speciella! jag älskar er!
självklart har jag flera vänner som är helt underbara (några syns till på ph3 & ph4) och som jag litar på! men detta är dom som står mig närmast som jag ser nästan varje dag

Postat av: clara

tack för att du är du flippan!<3

2011-02-11 @ 20:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback