Dag 16 – En bild på mig själv för två år sen.

varnar er för hemska bilder!
lite mer än 2 år gammal
haha detta är så pinsamt! lite man har förändrats!? om ni jämför t.ex andra bilden med nuvarande bilder, kort kort hår! förstår inte varför jag ville klippa så kort och som ni ser redan under 2008 var jag lilla fjortis posarn! det är hemskt vad tiden går fort, aja här har ni 3 bilder på mig för cirkus 2 år sen, kunde inte hitta bilder som var tagna för exakt 2 år sen eftersom att jag tagit bort mina gamla bloggar...

Postat av: anna

vs tjejern var tyvärr bara med på väggarna ;D

2011-02-16 @ 12:29:49
URL: http://madeinjapan.nu.
Postat av: Anonym

tycker du va söt :)

2011-02-16 @ 14:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback