Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.


träffar de nära och kära rätt ofta men en person som jag saknar och vill träffa är jennifer! min underbara språkresevän! vi har skapat minnen för livet tillsammans och vi hade det så roligt, alla dagar och kvällar i engeland, alla gånger vi åt McFlurry cornetto och blev "jagade" första kvällen nästan, när du sprang för livet för att komma på samma buss som mig till bion och ja allt var så roligt! jag saknar dig min vän! ni hittar hennes blogg här!

Postat av: jenniferanna

jag saknar dig grymt mycket, filippa!



jag är jätteglad över å fått lära känna dig. och jaa alla days i england.. hahha. jag höll ju på & börja lipa när de där idioterna på mcdonalds blev sura?

och gud vad fult när jag sprang efter bussen.. höll ju nästan på att bli överkörd :o



du är en underbar tjej! <3

2011-02-02 @ 15:05:25
URL: http://jenniferanna.devote.se
Postat av: ems

kolla in mina supersnygga smycken ill en billigt pris!

2011-02-03 @ 11:17:57
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback