Dag 3 – Min favorit årstid och varför.

sommar! det är det bästa om ni frågar mig, jag älskar värmen eller hmm... om jag är utomlands klarar jag inte av att gå längre än några meter till stranden då är det för varmt! så för det mesta håller jag mig vid poolen när jag är utomlands, sen är det sån härlig årstid för man kan gå klädd i snygga linnen, bara ben, söta tunikor/klänningar och ett par converse! att umgås med sina vänner på sena sommarkvällar, sitta ute och äta och känna myggorna som biter en. smaken av saftigt röda jordgubbar! cykla och bada, varberg, slippa skolan! allt är så underbart med sommaren, och då menar jag när det är sol! allt regn och rusk kan vi undvika hellst iår!

Postat av: Anonym

veckans blogg på bloggen- var med!:D

2011-02-03 @ 19:03:41
URL: http://elleenmaaria.blogg.se/
Postat av: Sofia

jätte fin blogg och jätte söt är du!

2011-02-04 @ 16:00:05
URL: http://sofiapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback