Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

mina mål i livet är väl inget speciellt direkt, leva livet och umågs med nära och kära! dock har ju ett antal drömmar/önskningar, vissa kanske går i uppfyllelse vissa inte, men några av mina drömmar är att nån gång innan jag blir 15/16 få åka till new york och även miami! sen vill jag även få åka till thailand nån mer gång under livet (många resemål?) sen har jag massa mål när det gäller cheerleadingen, saker jag vill klara av och sen i mitt privatliv om man kan säga så, har jag flera mål eller saker jag måste förbättra med mig själv, bl.a att ta tag i mina läxor i tid (!!!) alla har säkert 1000 önskningar precis som jag men jag babblar inte upp allihopa nu, jag har ju lite önskningar när det gäller vissa kläder och skor osv. som alla tjejer förmodar jag, men det här är en liten del av mina önskningar/drömmar/mål i livet! hur som haver, njut och ta för er av allt o alla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback