Dag 6 – Typ av killar jag faller för.


när jag var lite yngre än 14 (runt 12) tyckte jag att ryan sheckler & zac efron var riktiga godingar!
jag faller inte så lätt för killar faktiskt... ;) men mitt första intryck för alla killar är ju som för de flesta, utseendet och vad dom har på sig, gillar när killar har skjortor och fina rugbytröjor som de kallas, faller inte lika lätt för skatestil dvs. stora tröjor/byxor! killar som skriver fina och snälla saker till än faller nog alla lätt för (?) iallafall jag. tycker att det kvittar om man är brunett eller blond, har bruna eller blåa ögon! det blir som det blir när man finner den rätta. men vad ska man säga, killar som är omtänksamma, snälla, söta, fina, bryr sig om en och vill en gott! mina vänner säger oftast att jag bara är ute efter killar med "joelstil" (ni som bor i borås kanske hajjar ordet?) menmen alla tycker olika om killar men detta är nog en liten del utav vilka typer av killar jag faller för!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback